Als je werkt in dienst van een organisatie, als extern ingehuurd door een organisatie of als je als verkoper bezig bent met een belangrijk verkooptraject voor een organisatie, dan kan het gebeuren dat je merkt aan de signalen die je ontvangt dat er iets aan de hand is.
Is de informatie tegenstrijdig, blijft informatie uit, worden beslissingen opgeschoven, krijg je vragen die je eerst niet ontving? Allemaal signalen dat er iets in de organisatie gaat veranderen. Wees dus alert. Verandering kan een bedreiging maar ook een kans betekenen! Mogelijk heb je er nog invloed op.
Merk je dus aan de signalen dat er iets niet klopt, vertrouw op je buikgevoel. Er klopt dus iets niet, dan is er dus iets aan de hand. Achterhaal het, dan kan je sneller schakelen!
Ooit zoiets meegemaakt? ?
PS Wil je gratis je verkoopvaardigheden verbeteren? schrijf je in voor de nieuwsbrief met verkooptips!
ISTN geeft (incompany) verkooptraining en traint acquisitiegesprekken, koude acquisitie, onderhandelen, gesprekstechnieken en klantgerichtheid!