“Afstand houden, thuis blijven en je handen kapot wassen!”, zo luidde de opdracht van onze Ministerpresident. Ik heb dat serieus genomen. En het lukte! Door vaak mijn handen te wassen, kreeg ik kloofjes en die doen pijn. Dat is niet fijn en in tegenstelling tot vaak wassen, niet echt nodig!
Er schoot een reclame van Dove door mijn hoofd van een jongedame die zich in bad zat in te smeren met voedende crèmezeep. Maar gauw Dove gekocht. En gedurende deze coronatijd gebruikt. Vaak en veel! Mijn handen zijn zacht en geen kloofjes. En ruiken ook nog eens lekker. Dove heeft geen woord gelogen in haar reclame! Sterker, ik ben blij en dankbaar dat ik dat nog wist en daardoor kocht. Zo informerend werkt reclame ook!
Mocht je denken dat ik voor stuk dit betaald ben door Dove, zit je ernaast. Niet dat ik daar principieel op tegen, als je het maar meldt. Dus mocht Dove mij alsnog wat zeepjes willen toesturen (mijn adres vind je op de site van ISTN), zal ik het melden. En mocht dat zo werken, vertel ik volgende keer over mijn parasolletje van Bitburger! ?
Welke product ben jij gaan waarderen in deze coronatijd?
Jef van Wingerden
Verkooptraining voor jouw verkopers:
ISTN geeft (incompany) verkooptraining en traint acquisitiegesprekken, koude acquisitie, onderhandelen, gesprekstechnieken en klantgerichtheid!